ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

«Η Μέρκελ θα προσκυνήσει την... Παναγία της Τήνου»

 Αναδημοσίευση από το "ΒΗΜΑ"

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΑ | Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011
ΑΦΗΝΕΙ πίσω του την ταυτότητα του μέλους του ΣΥΡΙΖΑ και υπογράφει πλέον ως Αλέκος Αλαβάνος, ένας από τους χιλιάδες που βρέθηκαν την Τετάρτη για ώρες στην πλατεία Συντάγματος.Την πλατεία στην καρδιά της Αθήνας που τη θέλει σαν την Ταχρίρ της καρδιάς του Καΐρου. Επιμένει και σήμερα μιλώντας στο «Βήμα» ότι «όταν καταλύεται το κοινωνικό κράτος» αποκτά νόημα το κάλεσμα για «λαϊκή εξέγερση», προσθέτοντας και το επίθετο «ειρηνική». Πιστεύει ότι, αν ο λαός γίνει πρωταγωνιστής, «θα δείτε τη Μέρκελ να προσκυνάει την Παναγία της Τήνου για να μην αποχωρήσει η Ελλάδα από την ευρωζώνη  και ξεκινήσει η αρχή του τέλους της». Δεν διστάζει, όταν τον ρωτάμε αν χρησιμοποιεί συνθήματα προκλητικά για να βρίσκεται στην επικαιρότητα, να πει ότι του αρέσει να συζητούνται οι απόψεις του, θεωρώντας ότι δεν είναι «φλούδες» αλλά «έχουν ουσία». Οσο για τη στάση του απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ, επιβεβαιώνει ότι θέτει εαυτόν εκτός δίνοντας  προτεραιότητα στο Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής που, όπως λέει, «δεν είναι ένα ακόμη κόμμα στον τηλεφωνικό κατάλογο» αλλά μια πρωτοβουλία για τη συσπείρωση δυνάμεων, της Αριστεράς και πέρα από τα όριά της, για την απομάκρυνση της κυβέρνησης, το κοινωνικό κράτος και την ανάπτυξη.

- «Το Κάιρο έχει την πλατεία Ταχρίρ. Η Αθήνα έχει την πλατεία Συντάγματος»είπατε πριν από τις διαδηλώσεις για την απεργία της 23ης Φεβρουαρίου.Καλείτε σε λαϊκή εξέγερση;
«Φοβόμαστε τη λέξη; Ναι, όταν καταλύεται το κοινωνικό κράτος, “λαϊκή εξέγερση”. Θα πρόσθετα και το επίθετο “ειρηνική”. Η στρατηγική της έντασης, η εμπλοκή σε διαδικασίες βίας και αντιβίας, είναι το τελευταίο όπλο του συστήματος. Η εμμονή στην ειρηνική κινητοποίηση, όπου θα έρθει ακόμη και η γιαγιά με το σκυλάκι της και ο μαθητής λυκείου μετά το φροντιστήριο, είναι το ανίκητο όπλο του λαού. Αυτά μας ξανάμαθε η Αίγυπτος».

- Το αίτημα να φύγει η κυβέρνηση δεν είναι μετέωρο; Για να έρθει ποιος;
«Είναι κάτι πιο βαθύ από αυτά. Ολη η καταναγκαστική εξίσωση με το χρέος, τα spreads, τις απολύσεις, την ανεργία, τα μνημόνια, την τρόικα, τον Παπανδρέου, που υφιστάμεθα εδώ και ενάμιση χρόνο, έχουν μια σταθερά: την απουσία του λαϊκού παράγοντα. Από τη στιγμή που η σταθερά αρχίζει να γίνεται μεταβλητή, που ο λαός γίνεται το κεντρικό υποκείμενο της πολιτικής εξέλιξης, τα πάντα ανατρέπονται. Θα δείτε τη Μέρκελ να προσκυνάει την Παναγία της Τήνου για να μην αποχωρήσει η Ελλάδα από την ευρωζώνη και ξεκινήσει η αρχή του τέλους της».
- Εσείς και άλλες δυνάμεις ζητάτε επιτροπή για λογιστικό έλεγχο του χρέουςμε στόχο τη διαγραφή μέρους του. Η υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη πρόσφατα άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο σύστασης επιτροπής υψηλού κύρους για μείωση του χρέους. Τελικά, μήπως τέτοιου είδους προτάσεις δεν αποτελούν «κόκκινη γραμμή» διαφοροποίησης από την πολιτική της κυβέρνησης;

«Εγώ ακούω τον Παπανδρέου να λέει στη Μέρκελ ότι θα πληρώσει ως και το τελευταίο ευρώ. Δεν χρωστάμε τίποτε ούτε για τη γερμανική Siemens ούτε για τα υποβρύχια ούτε για τους ληστρικούς και παράνομους τόκους τους».

- Είχατε δηλώσει ότι η Αριστερά χάθηκε στον ευρωπαϊσμό και πρόσφατα ότι το ευρώ δεν είναι ταμπού.Είστε υπέρ ή κατά της συμμετοχής της Ελλάδας στην ΕΕ;
«Είμαι με το κοινωνικό κράτος. Αν η συμμετοχή μας στην ευρωζώνη το καταλύει, όπως σήμερα, είμαι κατά. Για να δώσεις όμως μια οριστική απάντηση στο ερώτημα χρειάζεται μια κυβέρνηση που να λέει στην Ευρωπαϊκή Ενωση: “Κοντά τα χέρια σας. Μακριά από τα δικαιώματα της κοινωνίας. Εχετε τις ευθύνες σας για τις επιπτώσεις της χρηματοπιστωτικής κρίσης στην Ελλάδα, για τις γερμανικές ή τις γαλλικές μίζες, για την τοκογλυφία, για την εκμετάλλευση της κοινοτικής περιφέρειας από τον Βορρά. Θα πληρώσετε”. Δυστυχώς δεν έχουμε τέτοια κυβέρνηση».

- Πιστεύετε στις μεταρρυθμίσεις; Πιστεύετε σε έναν πιο ανθρώπινο καπιταλισμό;
«Η ελληνική κοινωνία, η ελληνική οικογένεια ζει τη βαρβαρότητα των αγορών. Χρειάζεται επειγόντως να βρούμε την έξοδο κινδύνου από αυτόν τον άγριο καπιταλισμό».

- Πριν από λίγο καιρό δηλώσατε ως ιδιότητα-ταυτότητά σας «μέλος του ΣΥΡΙΖΑ». Σήμεραδίπλα στο «Αλέκος Αλαβάνος» τι βάζετε;
«Ολους τους συντρόφους και συντρόφισσες, εκπαιδευτικούς, ανέργους, φοιτητικούς συλλόγους και εργατικά σωματεία που βρεθήκαμε την Τετάρτη για ώρες στο Σύνταγμα. Είμαι ένας μέσα στις χιλιάδες».

- Θέτετε εαυτόν εκτός ΣΥΡΙΖΑ;Δίνετε πλέον βάρος στο Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής ως πρωτοβουλία για μια ευρύτατη συσπείρωση κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων;
«Ναι, ακριβώς. Δεν είμαστε ένα ακόμη κόμμα στον τηλεφωνικό κατάλογο. Είμαστε πρωτοβουλία για τη συσπείρωση ευρύτατων δυνάμεων, πολιτικών και κοινωνικών, της Αριστεράς και πέρα από τα όριά της, για την απομάκρυνση της κυβέρνησης, το κοινωνικό κράτος και την ανάπτυξη».

- Το 2,1% με το ξεχωριστό ψηφοδέλτιο στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές τι σας δίδαξε;
«Το πόσο δύσκολο είναι να επανακτήσεις την εμπιστοσύνη της κοινωνίας και ιδιαίτερα της νεολαίας. Να μη σε βλέπουν στην απέναντι όχθη με τα παράσημα αλλά στη δική τους με τα τσαλακωμένα ρούχα. Δεν μπορεί. Υπάρχει τρόπος».

- Αν γίνουν πρόωρες εκλογές,είστε έτοιμος να μετάσχετε σε συμμαχία με τον ΣΥΡΙΖΑ, με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή θα προτείνετε κάτι άλλο;
«Ενιαίο μετωπικό ψηφοδέλτιο. Με συμμετοχή όλων των δυνάμεων της ριζοσπαστικής Αριστεράς. Χωρίς καμία εξαίρεση».

- Απευθύνεστε και στον κόσμο του ΠαΣοΚ. Πιστεύετε ότι οι δυνάμεις που αποδεσμεύονται από το ΠαΣοΚ και ο απλός κόσμος που απομακρύνεται από τις κυβερνητικές θέσειςμπορεί να έλκονται από θέσεις σαςόπως αυτή για λαϊκή εξέγερση;
«Αν μιλάμε για το ΠαΣοΚ της τρόικας, όχι. Αν μιλάμε για τον αξιακό και αγωνιστικό χώρο από τον οποίο ξεπήδησε δυναμικά το ΠαΣοΚ, είχε ορισθεί από το ίδιο: λαϊκή κυριαρχία- κοινωνική απελευθέρωση- εθνική ανεξαρτησία. Και τα τρία ποδοπατούνται και ξεφτιλίζονται σήμερα. Θα βρεθούμε μαζί με όλον αυτόν τον απλό και τίμιο κόσμο. Αργά ή γρήγορα. Στο Μέτωπο».

«Η Αίγυπτος μας μαθαίνει»

Τα διδάγματα από τη λαϊκή εξέγερση στην Αίγυπτο μπορούν να εφαρμοστούν και στην Ελλάδα, πιστεύει ο κ. Αλαβάνος
- Μήπως τα συνθήματα που χρησιμοποιείτε,όπως «Θα φύγει με ελικόπτερο ο Παπανδρέου»ή «Κάιρο η Αθήνα»,είναι ένας τρόπος για να βρίσκεστε στην επικαιρότητα;

«Ναι, μου αρέσει να συζητούνται οι απόψεις μου. Στον καθένα νομίζω. Φτάνει να μην είναι φλούδες, να έχουν ουσία. Νομίζω ότι έχουν. Θεωρούσαν όλοι ότι ο Μουμπάρακ είναι φαραώ. Τελικά δεν ήταν πυραμίδα, έπεσε σαν χάρτινος πύργος. Η Αίγυπτος μας μαθαίνει. Υπάρχουν λαοί και μπορούν να είναι υποκείμενα της Ιστορίας. Οχι μόνο στις χώρες της Νότιας Μεσογείου. Και της Βόρειας. Και παντού».

- Βάλλεσθε πανταχόθεν για «ακραία», «αριστερίστικη» ορολογία και τακτική.Τι απαντάτε;
«Οχι πανταχόθεν. Από το σύστημα, ναι. Αλύπητα. Από τον 50χρονο που προσπαθεί απελπισμένα να φύγει μετανάστης στη Γερμανία, από τη μάνα που κλαίει γιατί κόβει τα αγγλικά της κόρης της, από τον παππού που δεν έχει να πληρώσει τον λογαριασμό της ΔΕΗ, όχι. Είμαστε στον 21ο αιώνα. Δεν μας αξίζει αυτή η εξαθλίωση. Η εξαθλίωση είναι “ακραία”».

7 σχόλια :

  1. Ο Α. Αλαβάνος φεύγει από τον ΣΥΡΙΖΑ, όμως δεν ξεκαθαρίζει την θέση του  με την ΣΠΙΘΑ. Αυτό θα πρέπει να το κάνει κάποια στιγμή.

    Γιατί το λέμε αυτό; Γιατί υπάρχει πραγματικό πρόβλημα με το Μέτωπο και την ΣΠΙΘΑ. Γιατί επίσης και άλλοι που έφυγαν από τον ΣΥΡΙΖΑ, πήγαν στην ΣΠΙΘΑ ή συνεργάζονται στενά, όπως ΚΟΕ που είναι στο Μέτωπο.

    Μερικά στοιχεία για να δούμε πως διαπλέκονται όλα αυτά. Ας αρχίσουμε από την ΕΟΣ.
    Σε ένα αρκετά παλαιότερο κείμενο με τον τίτλο:Εικόνες από την 2η πανελλαδική σύσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ,έγραφε:

    Όμως δεν ήταν η ομιλία του σ. Παπαδημούλη που μας έκανε αλληλέγγυους με την «ανανεωτική πτέρυγα» του ΣΥΝ, αλλά η ομιλία του σ. που απεικονίζεται στην φωτογραφία. Αυτός ο σύντροφος κατηγόρησε δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ ως εθνοπροδότες για τις θέσεις που έχουν στα εθνικά ζητήματα και ιδιαίτερα στο Μακεδονικό. Εκείνο που μας έκανε να ανατριχιάσουμε δεν ήταν αυτά που έλεγε αλλά το χειροκρότημα με το οποίο τον επιβράβευσε ένα σημαντικό μέρος του ακροατηρίου!

    Ο κ. που απεικονίζεται στην φωτογραφία και η ΕΟΣ δεν αναφέρει το όνομά του, είναι ο
    Δαμιανός Βασιλειάδης, μέλος του ΔΗΚΚΙ και σημερινό μέλος της ΣΠΙΘΑΣ. Στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές στήριζε τον υποψήφιο του ΣΥΝασπιμού Α. Μητρόπουλο. Η ΚΟΕ, μια οργάνωση που σπάνια δημοσιεύει ξένα κείμενα στην ιστοσελίδα εχει δημοσιεύσει ένα κείμενό του: Η συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ και οι προσδοκίες, του Δαμιανού Βασιλειάδη το  οποίο δεν λέει και τίποτα το σπουδαίο. Τυχαίο; Δεν νομίζω!

    Σήμερα η ΚΟΕ ακολουθεί τον δρόμο του Βασιλειάδη Δαμιανού και έχει ανάλογη σχέση με την ΣΠΙΘΑ με αυτήν που έχει και ο Β. Παπαδόπουλος του ΕΕΚ (που ήταν μέλος της "συμβουλευτικής επιτροπής", αλλά αποσύρθηκε χωρίς εξήγηση το όνομά του). Δεν χρειάζεται να είναι κανένας μάντης για να καταλάβει τι πραγματικά γίνεται αν και δεν ομολογείται ρητά. Αρκεί να περιηγηθεί τις τοπικές ιστοσελίδες της ΣΠΙΘΑΣ και να δει τι links δημοσιεύουν. Μια ματιά για παράδειγμα, στην
    ΣΠΙΘΑ Μαρκόπουλου Μεσογαίας αρκεί να διαπιστώσει αυτές τις σχέσεις με τα 3 link που έχει:

    1.Επιτροπές Ενάντια στην Ακρίβεια (μετωπικό σχήμα της ΚΟΕ, που έχει στηθεί με ίδια λογική που έχει στήσει και το ΚΚΕ το ΠΑΜΕ)
    2. Αφίσα των http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/ αλλά παραπέμπει στο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, που είναι και τα δύο άθλια μαγαζάκια του ΕΕΚ.
    και τοτελευταίο που είναι η έκπληξη:
    3. atenistas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά τα λέει ο Αλαβάνος.
    Αποδεικνύει το γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ με αυτόν στο τιμόνι έκανε το "μπαμ" σην ελληνική κοινωνία.
    Εδώ μόνος του κατέβηκε "με το όνομά του" και πήρε 2,1 % στις περιφερειακές.
    Δεν κατεβαίνει μόνος του και ο Τσίπρας να δούμε τι ψάρια πιάνει;
    Ο Αλαβάνος έχει αντιληφθεί το πραφανές: ότι σε περιόδους κρίσης το "ταξικό" ταυτίζεται με το "εθνικό".
    Και δεν είναι ντροπή να μιλάμε για εθνική ανεξαρτησία. Δεν είναι ντροπή να δηλώνουμε Έλληνες.
    Και η ένωση ετερόκλητων δυνάμεων δεν είναι προδοσία των θέσεων. Είναι απαρχή για ολομέτωπη λαική εξέγερση.
    Αν στην Αίγυπτο είχαν τη νοοτροπία σας, θα κάθονταν ακόμη να τσακώνονται για γκρουπούσκουλα και για το αν κάποιος από τους εξεγερθέντες είπε και μια κουβέντα παραπάνω που δεν αποδέχονται οι υπόλοιποι.
    Αν είχαν οι μπολσεβίκοι τη νοοτροπία σας ακόμη θα κάθονταν και θα τσακώνονταν, και οι Τσάροι θα υπήρχαν ακόμη...

    ΥΓ.:Όποιοι από σας έχουν δει την ταινία "Life of Brian" των Monty Python καταλαβαίνει τι εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μαζεστίξ

    Άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε: ότι σε περιόδους κρίσης το "ταξικό" ταυτίζεται με το "εθνικό"

    για την ταμπακιέρα θα μας πεις την άποψή σου και άσε τους μπολσεβίκους στην ησυχία τους.

    Τώρα τι να κανουμε; Χέρι χέρι με τον Καραμπελιά, τον Ζουράρι και τον Δημητροκάλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @πρώην συριζέος
    Οι δυνάμεις του παγκόσμιου κεφαλαίου προκειμένου να καταφέρουν τις "διαρθρωτικές" μεταρρυθμίσεις τους χτυπώντας σε πολλά μέτωπα ταυτόχρονα. Αλλά για να περάσουν τα μέτρα τους με επιτυχία εξαπολύουν ένα βρώμικο πόλεμο σε οτιδήποτε ενώνει τους λαούς.
    Οι λαοί για να αντιδράσουν ενωμένα, συσπειρώνονται μέσω της ταξικής ή της εθνικής συνείδησής τους.
    Και μάλιστα, από τις παραπάνω η εθνική συνείδηση είναι αυτή που ενεργοποιείται πιο γρήγορα, δυναμικά και με τη μεγαλύτερη δυνατή αλληλεγγύη ανάμεσα στους εκπροσώπους της.
    Έτσι, οι διάφοροι περιφερειάρχες της σύγχρονης Φεουδαρχίας εξαπολύουν πόλεμο σε όλα τα μέτωπα για να διασπάσουν όλα τα μέτωπα αντίστασης που εν΄δεχεται να συναντήσουν.
    Η ταξική συνείδηση χτυπιέται με το "Διαίρει και βασίλευε", με το στήσιμο σντιπαλότητας των επαγγελματικών ομάδων μεταξύ τους και φυσικά τη διάλυση της κραταιάς μεσαίας τάξης η οποία αποτελουσε μέχρι πρότινος το δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας. Η εξαθλίωση και η μάχη για επιβίωση είναι ανασταλτικοί παράγοντες για την πολιτική ζύμωση και την ταξική συνειδητοποίηση (βλ. την ιδεολογία των οικονομικά και μορφωτκά χαμηλότερων στρωμάτων της κοινωνίας)
    Η ανάκληση της εθνικης συνείδησης θα μπορούσε να αντιδράσει μαζικά και δυναιμκά π.χ. στο Μνημόνιο ως προδοτικό κείμενο εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας σε ξένους. Αν γίνει μια τέτοιου είδους αντίδραση από τον ελληνικό λαό με τη συμμετοχή της αριστεράς, τότε ο λαός θα την ακολουθησει- ακόη κι ο λαός που δεν τοποθετείται στο άρμα της Αριστεράς.
    Όταν όμως η αριστερά αρνείται να ενστερνιστεί την έννοια του έθνους και την αφήνει βορά στους εθνικιστές, τότε ο λαός προφανώς δε θα ακολουθήσει ούτε τους μεν (εθνικιστές) που είναι φασίστες ούτε τους δε (Αριστερούς) που αδυνατούν να του δώσουν το σύνθημα που θα τους ξεσηκώσει.
    Έτσι οι δύο κύριοι πυλώνες αντίστασης των λαών (ταξική και εθνική συνείδηση) αποδομούνται προκειμένου να βρουν λιγότερα αναχώματα α σχέδια των μεγαλοκεφαλαιούχων- φεουδαρχών του 21ου αιώνα.
    Το τέλος της εθνικής ανεξαρτησίας σαφέστατα έχει αποτελεσμα τη δημιουργία προτεκτοράτων (όπως γίνεται και η Ελλάδα) στα οποία οι λαοί θα αδυνατούν να ελέγξουν τους εξουσιάζοντες αφού αυτοί θα βρίσκονται εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά.
    Δε νοείται νίκη στην ταξική πάλη χώρίς άμεση επίκληση της εθνικής ανεξαρτησίας.
    Πρώτα κατακτάς το δικαίωμά σου στην αυτοδιάθεση και μετά αυτοδιατίθεσαι...

    ΥΓ.:Νομίζω πως σου απάντησα πληρέστερα και ουσιαστικότερα από το να σου πω αν συμπαθώ ή αποδέχομαι τις απόψεις του Καραμπελιά. Το μείζον ειναι ο αγώνας ενάντια στην άρχουσα τάξη του διεθνούς κεφαλαίου και σε αυτόν τον αγώνα δε πρέπει να γίνει αποψίλωση των όποιων απόψεων μπορεί να εχουν εκφραστεί κάποια φορά από κάποιον- αρκεί αυτές να μην είναι επικίνδυνες φυσικά.
    Και δε θα απορρίψω την ιδέα ενός εμγάλου κινήματος επειδή δε μου αρέσουν δύο ή τρία πρόσωπα.
    Και η ιδέα του ΣΥΡΙΖΑ μου άρεσε εξαρχής, αν και ήμουν αντίθετος με τον Κουβέλη. Τι έπρεπε να γίνει δηλαδή;
    Ο αγώνας θέλει συνθέσεις και όχι αντιθέσεις.
    Η συνεχής επίκηση της "ιδεολογικής καθαρότητας" σε κάθε αγώνα λειτουργεί διχαστικά και τελικά ανασταλτικά στον αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΠΙΘΑΣ ΔΕ Μ' ΑΡΕΣΕΙ..
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ.
    ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΩΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ-ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΑΛΕΚΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ, ΤΗΣ ΚΟΕ, ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ, ΤΟΥ ΔΗΚΚΙ, ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΤΟΥ ΓΛΕΖΟΥ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΠΙΘΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΟΠΩΣ Ο ΔΕΛΑΣΤΙΚ, ΤΗ ΣΑΚΟΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΥΣ 'Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΦΥΚΤΙΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΕΥΤΕΡΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιδού η Ρόδος,ιδού και το πήδημα!

    Ας ενωθούν αυτοί οι "πατριώτες" λοιπόν. Κανείς δεν τους εμποδίζει για να ξεχωρίσει επιτέλους η φύρα από το στάρι.

    Μετά ας ψάχνονται να ανακαλύψουν τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στον "αριστερό" και στον "δεξιό" πατριωτισμό. Μπορούνε να πάνε να γραφτούν όλοι μαζί και στην ΣΠΙΘΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κακό συναπάντημα1 Μαρτίου 2011 στις 11:11 π.μ.

    Ένα κείμενο για τον Βασίλη Μαρκεζίνη, ο οποίος «μας χαρίζει», κατά τον Μίκη Θεοδωράκη, στρατηγικά δόγματα και σχέδια για την αναπροσαρμογή της εξωτερικής πολιτικής αλλά και για να οραματιστούμε το πολιτικό μέλλον της χώρας.

    http://www.booksreview.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=98:2011-02-12-14-36-48&catid=46:-15--2011&Itemid=55

    ιδού το ερώτημα: "αριστερός" ή "δεξιός" πατριώτης ο ser basilis;

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ