ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Τα ...αχ και τα ...βαχ της “πατριωτικής” Αριστεράς


Η Σαμπιχά πίνει καφέ με τον Σ. Θεοδωράκη. Εσείς θα πίνατε μαζί του;
Ο πατριωτισμός της Αριστεράς και ο ακροδεξιός εθνικισμός παράγουν συχνά κοινούς αυτοματισμούς και συναισθήματα και οδηγούν σε ταυτόσημες πολιτικές στάσεις. Για παράδειγμα, πρόσφατα αρκετοί αριστεροί “πατριώτες” ένιωσαν ψυχική αγαλλίαση με την ενσωμάτωση της Κριμαίας στη Ρωσία και την ενδυνάμωση της αντίστασης των ανατολικών επαρχιών της Ουκρανίας ενάντια στο “αμερικανόδουλο” καθεστώς του Κιέβου. Το ίδια αγαλλίαση νιώθουν και οι χρυσαβγίτες και τάσσονται αναφανδόν στο πλευρό του Πούτνιν. 

Πριν λίγο καιρό, όταν η τροϊκανή κυβέρνηση μπουζούριασε τους χρυσαβγίτες και τους έχωσε μέσα, εμείς χαρήκαμε. Όμως αρκετοί αριστεροί πατριώτες ένιωσαν φόβο και άρχισαν να ανησυχούν ακόμα περισσότερο για το μέλλον, μήπως πλησιάζει και η δική τους σειρά... Δεν νομίζουμε ότι παρερμήνευσαν το γνωστό κείμενο του Μπρεχτ «Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος...», ούτε ότι οι φόβοι τους διακατέχονται από το χρόνιο σύνδρομο της “παρανομίας” που είχε αποκτήσει η Αριστερά στον τόπο μας μετά την ήττα του εμφύλιου...

Αυτές τις μέρες, με αφορμή την “υπόθεση Σαμπιχά”, βρέθηκαν πάλι να τρέφουν τα ίδια συναισθήματα απέναντι στον ακτιβισμό της Σουλεϊμάν αλλά και να εκφράζουν τις ίδιες ανησυχίες για το μέλλον της Θράκης, με αυτές που εκφέρονται από ακροδεξιούς κύκλους και το βαθύ κράτος. Παρουσιάζουμε ενδεικτικά δυο περιπτώσεις σχετικές με αυτό το θέμα, που προκαλούν γέλιο από την εναγώνια προσπάθεια των εκφραστών τους να υπερασπιστούν τα “ιερά και όσια” του ελληνικού έθνους:


Η Σαμπιχά είναι Ρομά. Μιλάει και εκπροσωπεί Ρομά. Όσο ζούσα στην Αλεξανδρούπολη, χάρη στα σχολεία που ιδρύθηκαν από τις δικές της πιέσεις και το σχεδιασμό του Υπ. Εξ. αποφοίτησαν για πρώτη φορά παιδιά Ρομά από το Λύκειο. Μειώθηκε δραστικά η σχολική εγκατάλειψη, οι γυναίκες του καταυλισμού οργανώθηκαν και απέκτησαν έσοδα για πρώτη φορά από το πλέξιμο καλαθιών.
πό τοOMADEON”, οι χρωματισμοί στο κείμενο είναι από το πρωτότυπο)

Πράγματι η Σαμπιχά είναι Ρομά. Μιλάει και Ρομά. Όμως δεν εκπροσωπεί τους Ρομά!

Μήπως εκπροσωπεί και αυτά τα Ρομά παλικάρια που ζούνε δίπλα της, μερικά χιλιόμετρα από το χωριό της, στο Αλαν Κουγιού της Κομοτηνής και μας το κρύβει;


Μήπως εκπροσωπεί και τους Ρομά που ζουν στην Αγία Βαρβάρα και τα Λιόσα; Ούτε που έχουν ακούσει το όνομά της! Η εκπροσώπησή της είναι δοτή. Όχι βέβαια από τον Κωνσταντίνο Χαλιλόπουλο, τον τελευταίο “βασιλέα των Ελλήνων τσιγγάνων”. Aυτός έφυγε από τούτο τον κόσμο Μεγάλη Πέμπτη το 2005 και δεν πρόλαβε να της δώσει το “χρίσμα” του.

Σε αντίθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ - ο οποίος έδωσε το “χρίσμα” του σε υποψήφιους δημάρχους, περιφερειάρχες και ευρωβουλευτές χωρίς να ρωτήσει καν τις οργανώσεις του - το καλό μας “Υπουργείο Εξωτερικών”, με την αγαστή συνεργασία των αρμοδίων υπηρεσιών (περιφερειακών και τοπικών) που φροντίζουν για όλα τα εθνικά ζητήματα - είτε αυτά αναφέρονται στο εσωτερικό της χώρας, είτε στο εξωτερικό – είναι εκείνο που έδωσε το “χρίσμα” στην Σαμπιχά για να “εκπροσωπεί” επάξια τους Ρομά, εντός και εκτός της Χώρας.

Επίσης είναι λάθος ότι η Αλεξανδρούπολη κατέχει την πρωτιά στην χώρα μας για την αποφοίτηση παιδιών των Ρομά από το Λύκειο. Έχουν αποφοιτήσει σε άλλες περιοχές, ελάχιστα είναι η αλήθεια, και ακόμα λιγότερα έχουν κάνει και πανεπιστημιακές σπουδές. Όμως, από πότε το ζήτημα της εκπαίδευσης στην Θράκη είναι υπόθεση του Υπουργείου Εξωτερικών και όχι Υπουργείου Παιδείας; Η μεγάλη “δημοκρατική εκτροπή” στην Θράκη είναι ότι το Υπουργείο Εξωτερικών ανακατεύεται σε εσωτερικές υποθέσεις που αφορούν Έλληνες πολίτες. Είναι το Υπερυπουργείο, που είχε και συνεχίζει να έχει αρμοδιότητες όλων υπουργείων για “εθνικούς λόγους”. Ακόμα και οι αποικοκρατικές δυνάμεις δεν είθισται να αναθέτουν στα Υπουργεία Εξωτερικών τους τόσες αρμοδιότητες για ζητήματα “εσωτερικών υποθέσεων” των αποικιών τους! Μήπως η Θράκη είναι “Ελληνική αποικία” και δεν το έχουμε καταλάβει;

Αρκετά ασχοληθήκαμε με τα προϊόντα της “διαπλοκής” των υπηρεσιών. Ας ασχοληθούμε λίγο και με τα προϊόντα της “διαπλοκής” των καλαμιών, των βούρλων και άλλων παρόμοιων υλικών. Το πλέξιμο των καλαθιών είναι ένα από τα παραδοσιακά επαγγέλματα των Ρομά. Ο ισχυρισμός ότι “οι γυναίκες του καταυλισμού οργανώθηκαν και απέκτησαν έσοδα για πρώτη φορά από το πλέξιμο καλαθιών”, μόνον γέλια μπορεί να προκαλέσει! Τα καλάθια που έφτιαχναν πριν, τι τα έκαναν; τα χάριζαν και δεν τα πουλούσαν; Η μήπως τώρα, με την αμέριστη “εκπαιδευτική” βοήθεια του Υπ. Εξ. διδάχτηκαν την παραδοσιακή τέχνη του πλεξίματος καλαθιών;

Η ημιμάθεια είναι πολύ χειρότερη από την αμάθεια. Ανάλογης σοβαρότητας επιχειρήματα είναι αυτά που παρουσιάζει ο Ν. Μπογιόπουλος στο ηλεκτρονικό έντυπο “ΕΝΙΚΟΣ” του πεμπτοφαλαγγίτη Ν. Χατζηνικολάου. Ο νέος αυτός “Παπουλάκος” της Αριστεράς ξεκινάει το κείμενό του (το οποίο αναδημοσιεύεται από την αριστερή iskra ως τα ενημερωτικά sites της επικράτειας του Απόστολου Γλέτσου) με τον παρακάτω αφορισμό, κατακεραυνώνοντας όποιον υποστηρίζει το αντίθετο: Στη Θράκη υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα. Δεν υπάρχει καμία «τουρκική» μειονότητα. Τελεία. Και παύλα!

Αν γνώριζε στοιχειωδώς ιστορία, τότε θα είχε μάθει ότι ακριβώς τα ίδιους ισχυρισμούς είχε προβάλει ο Τούρκος διαπραγματευτής της συνθήκης της Λωζάνης ως αδιαπραγμάτευτη θέση του τουρκικού κράτους! Οι Τούρκοι ήταν αυτοί που επέμεναν να καταγραφεί στην Θράκη η μειονότητα ως “μουσουλμανική” και όχι ως τουρκική, όπως επίσης επέμειναν να καταγραφούν και οι Έλληνες της Μικράς Ασίας ως ελληνορθόδοξοι. Γιαυτό με την ανταλλαγή των πληθυσμών ήρθαν στην χώρα μας και Αρμένιοι. Το ελληνικό κράτος κατάφερε τότε να καταγράψει στην συνθήκη της Λοζάνης ως “Έλληνες” μόνον τους Κωνσταντινοπολίτες (άρθρο 2 της σύμβασης). Γιατί το τουρκικό κράτος είχε αυτή την επιδίωξη, βάλτε λίγο το μυαλό σας να το ψάξει! Μην περιμένετε να σας τα πούμε όλα εμείς...

Παρακάτω γράφει και το εξής αμίμητο, το οποίο ούτε το Υπουργείο Εξωτερικών δεν τολμά να διατυπώσει: “Όμως, η μητρική γλώσσα των Πομάκων και των Αθίγγανων μουσουλμάνων της Δ. Θράκης δεν ήταν τα τούρκικα...”. Η μητρική γλώσσα των Πομάκων είναι τα Τουρκικά, όπως και μιας σημαντικής μερίδας των Ρομά (των αποκαλουμένων στην τοπική κοινωνία: “τουρκόγυφτων”). Επίσης, η συντριπτική πλειοψηφία των πομάκων έχει τουρκική εθνική συνείδηση. Μάλιστα, τα πιο ακραία περιστατικά τουρκικού σοβινισμού έχουν συμβεί σε “πομακοχώρια” και όχι “τουρκοχώρια”. Ο Ν. Μ. ως “κομμουνιστής” θα έπρεπε να γνωρίζει ότι αντίστοιχο μειονοτικό πρόβλημα υπήρχε και στην “σοσιαλιστική Βουλγαρία” και συνεχίζει να υπάρχει και σήμερα. Πομάκοι δεν βρίσκονται μόνον στην νότια περιοχή της Ροδόπης, αλλά και στην βόρεια, που ανήκει στην Βουλγαρία. Εκεί ο “σοσιαλισμός” δεν κατάφερε να τους αλλάξει εθνική συνείδηση και αρκετοί αυτοπροσδιορίζονται  ακόμα και σήμερα ως “Τούρκοι”...

12 σχόλια :

  1. Μα καλά και εσείς πέρνετε στα σοβαρά τα λεγόμενα του Μπογιόπουλου?
    Ο σταλινικός μόνο προβιά μπορεί να αλλάξει.Το μυαλό του παραμένει χυλός.
    Η φωτογραφία είναι τωρινή?Γιατί αν η Ρομά συναντήθηκε τώρα με τον ποταμίσιο,δεν αποκλείεται να την δούμε στο ψηφοδέλτιό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φωτογραφία είναι από την επίσκεψη του Θεοδοράκη στο Δροσερό Ξάνθης, Σάββατο 26/4.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Ν.Π. υποστηρίζει, εκτός των άλλων την συνθήκη της Λοζάνης σαν να είναι το ότι το καλύτερο(!...) έχει συμβεί στην χώρα μας από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους:

    Η δε Συνθήκη της Λοζάνης αποτελεί αυτό που θα λέγαμε «ακρογωνιαίο λίθο» στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου για την απόκρουση από την Ελλάδα αιτιάσεων που εγείρονται από τρίτους. Όποιος επιχειρεί να ξηλώσει κάποιον «πόντο» από τη Συνθήκη της Λοζάνης επαπειλείται το ξήλωμα όλης της «κάλτσας». Συνεπώς με την Συνθήκη της Λοζάνης δεν «παίζουμε». Ούτε επιτρέπουμε σε άλλους να «παίζουν». Τελεία. Και παύλα!

    Όμως η Συνθήκη της Λοζάνης έχει ήδη ξηλωθεί και μάλιστα σε σημαντικά σημεία που αφορούν προσαρτήσεις εδαφών, και η χώρα μας βγήκε κερδισμένη. Αναφέρομαι στο ζήτημα της Δωδεκανήσου "ρυθμίζεται" με το άρθρο 15, που δεν είναι παρά αντιγραφή του άρθρου 122 της συνθήκης των Σεβρών σύμφωνα με το οποίο η Τουρκία παραιτείται υπέρ της Ιταλίας παντός δικαιώματος και τίτλου επί των νήσων του Αιγαίου" (απαριθμούνται όλα τα νησιά και το Καστελλόριζο) και των παρακειμένων νησίδων και νησιδίων), χωρίς όμως να υπάρχει πια για την Ιταλία αντίστοιχη υποχρέωση να παραχωρήσει στην Ελλάδα τα Δωδεκάνησα.Είναι η πρώτη φορά που η Ιταλία αποκτά στα Δωδεκάνησα τίτλους κατοχής βασισμένους στο διεθνές δίκαιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Για φανταστείτε τι αντιμετώπιση θα είχε ένας "αριστερός" να υποστήριξε την "Συνθήκη του Μααστριχτ" με το ίδιο απόλυτο τρόπο που υποστηρίζει ο Ν.Μ. την “Συνθήκη της Λοζάνης” και διακηρύττεται ότι είναι "ακρογωνιαίος λίθος" και ότι δεν πρέπει να ξηλωθεί 'κάποιος πόντος από την κάλτσα γιατί.."

      Μήπως η συνθήκη της Λοζάνης εκφεύγει από τα πλαίσια των ιμπεριαλιστικών διακανονισμών και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι; Μήπως επειδή την υπέγραψε και η ΕΣΔΔ, αυτό είναι εγγύηση για το
      καλό μας, όπως ήταν και η συνθήκη της Γιάλτας (άλλος "ακρογωνιαίος λίθος" του υπαρκτού κομμουνισμού) που ήταν καθοριστικός παράγοντας για την κατάληξη του εμφυλίου πολέμου στη χώρα μας...

      Διαγραφή
  4. Δυο μέτρα και δυο σταθμά:27 Απριλίου 2014 στις 9:38 π.μ.

    Ενδιαφέρον έχει η διαφορετική πολιτική του Ελληνικού κράτους απέναντι σε δυο εθνοτικές μειονότητες: Τους “Μακεδόνες” και τους “Πομάκους”.

    Η γλώσσα είναι ένα από τα βασικά στοιχεία συγκρότητης της “εθνικής ταυτότητας”. Για την “Μακεδονική μειονότητα”, την οποία σήμερα δεν αναγνωρίζει την ύπαρξή της ούτε την ύπαρξη της γλώσσας της, το 1925 είχε τυπώσει ένα αναγνωστικό αυτής της “ανύπαρκτης” γλώσσα το ΑBECEDAR, για να την διδάσκει στα σλαβόφωνα παιδιά της Βόρειας Ελλάδας.

    Για τους “Πομάκους” το ζήτημα της “γλώσσας” από το 1923 ήταν ανύπαρκτο για το ελληνικό κράτος. Στο εκπαιδευτικό σύστημα της “μουσουλμανικής” μειονότητας η τουρκική ήταν η άλλη γλώσσα που μάθαιναν τα παιδιά στο σχολείο (από επικυρώθηκε και αργότερα τόσο με την μορφωτική συμφωνία του 1951 και με το μορφωτικό πρωτόκολλο του 1968, όπου το ελληνικό κράτος δέχτηκε και επίσημα την τουρκική ως τη μοναδική μειονοτική γλώσσα στην εκπαίδευση της μειονότητας).

    Η πολιτική της «τουρκοποίηση» της μουσουλμανικής μειονότητας και ειδικά των Πομάκων, απέβλεπε στο να τους αντιδιαστείλει με τους “κομμουνιστές” Πομάκους της Βουλγαρίας. Όταν εξάλείφθηκε ο “κομμουνιστικός” κίνδυνος από τον Βορρά, τότε επί εποχής ΠΑΣΟΚ (αρχές της δεκαετίας του 90) το ελληνικό κράτος αλλάξει την πολιτική του και ανακάλυψε πως υπάρχουν “Πομάκοι” και “πομάκικη γλώσσα”.

     Βέβαια στα 70 αυτά χρόνια, αλλά (και από πριν) η τουρκική γλώσσα και κυρίως η τουρκική εθνική συνείδηση είχε εδραιωθεί στους “πομάκους”. Σήμερα είναι μεγάλο τμήμα τους θεωρεί ότι είναι Τούρκοι στην καταγωγή και ότι η μητρική τους γλώσσα είναι τα τούρκικα. Μόνο στο Νομό Ξάνθης ένα μικρό τμήμα αναγνωρίζει στον εαυτό του είναι πράγματι “Πομάκος” και όχι “Τούρκος” ως προς την εθνοτική καταγωγή.

    Μακάρι, αυτοί που κόπτονται σήμερα για τους “Πομάκους” και την “γλώσσα” τους να είχαν το ίδια στάση και για τους “Μακεδόνες” και την δική τους “γλώσσα”, η οποία είναι και γραπτή και ευρύτερα διαδεδομένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΙΟΣ υπογράφει το παρόν άρθρο?

    Ακου κάτι ρε φίλε.

    Το έθνος τόχω απολύτως και εντελώς χεσμένο.

    Και κάτι γεννημένους ψεύτες και συκοφάντες επίσης.

    Λες στην αρχή
    Παρουσιάζουμε ενδεικτικά δυο περιπτώσεις σχετικές με αυτό το θέμα, που προκαλούν γέλιο από την εναγώνια προσπάθεια των εκφραστών τους να υπερασπιστούν τα “ιερά και όσια” του ελληνικού έθνους

    Λοιπόν...
    To αρθράκι σου εδώ, το διάβασα ΠΟΛΥ βιαστικά κι αυτό γιατί τις... ληγμένες μαλακίες του Μπογιόπουλου ΗΔΗ τις διάβασα.


    Πες μου μόνο φίλε αν γράφεις _σοβαρά_ ότι ΕΓΩ ειδικά κάνω "εναγώνια προσπάθεια" να "υπερασπιστώ τα “ιερά και όσια” του ελληνικού έθνους".

    Διότι... ΑΝ έγραψες ΤΟΣΟ μεγάλη μπούρδα για μένα, τότε... Θέλω να την κάνω βίντεο, να την αποθανατίσω για να γελάω ....τα επόμενα 10 χρόνια με τους φίλους μου.

    Φιλάκια.
    '

    Υ.Γ. Γαμώ το έθνος ΚΑΙ τον κάλο στο κεφάλι σου.

    Για περαιτέρω θα επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό εδώ, ΤΙ το ήθελες?
    >>
    Ο ισχυρισμός ότι “οι γυναίκες του καταυλισμού οργανώθηκαν και απέκτησαν έσοδα για πρώτη φορά από το πλέξιμο καλαθιών”, μόνον γέλια μπορεί να προκαλέσει! Τα καλάθια που έφτιαχναν πριν, τι τα έκαναν; τα χάριζαν και δεν τα πουλούσαν; Η μήπως τώρα, με την αμέριστη “εκπαιδευτική” βοήθεια του Υπ. Εξ. διδάχτηκαν την παραδοσιακή τέχνη του πλεξίματος καλαθιών;

    Αυτό τον "ισχυρισμό" (που παραθέτεις) τον έκανε η Σοφία (=αυτόπτης μάρτυς) στο μπλογκ της κιά εσύ την πήρες από το δικό μου άρθρο (που την παραθέτει), ή κι από το δικό της (το ίδιο κάνει).

    ΟΚ?

    χμ...

    Πες μας λοιπόν...
    -ΠΟΙΟΣ από εμάς [η Σοφία ή εγώ], διακατέχεται από... "εναγώνια προσπάθεια" να σώσει "τα όσια και τα ιερά του έθνους" (ΧΑΧΑΧΑ)?

    [με αποδεικτικό στοιχείο αυτή τη φράση -ισχυρισμό"? -χεχε]

    Εεεεε... Καλά ρε φίλε.

    ΠΑΣ καλά?

    Εδώ ο Τσιτσελίκης, πρόεδρος του ΕΕΔΑ (όπου αντιπρόεδρος είναι ο Χριστόπουλος) κι αναγνωρίζει στα θετικά της Σαμπιχά ότι πρόσφερε ΠΟΛΥ περισσότερα.

    http://omadeon.wordpress.com/2014/04/25/sabiha-suleiman-2/#comment-123235

    Αντε πήγαινε πες τώρα ΚΑΙ στον Τσιτσελίκη ότι... "εναγωνίως υπερασπίζεται τα όσια και τα ιερά του έθνους"

    :-)))
    ΧΑΑ ΧΑΑΑ ΧΑΑΑΑ...

    Υ.Γ. Λέω να σου φέρω εδώ τη μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια Αννα Γούλα, να... τραγουδήσει τα ιερά και όσια του έθνους. Γουστάρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάμε ξανά...

    λες
    Ο ισχυρισμός ότι “οι γυναίκες του καταυλισμού οργανώθηκαν και απέκτησαν έσοδα για πρώτη φορά από το πλέξιμο καλαθιών”, μόνον γέλια μπορεί να προκαλέσει! Τα καλάθια που έφτιαχναν πριν, τι τα έκαναν; τα χάριζαν και δεν τα πουλούσαν;

    -Και...ΠΟΥ το ξέρεις, εσύ... , ΤΙ έκαναν ΠΡΙΝ?

    Μπορεί π.χ. να παρασκεύαζαν...μαγικά φίλτρα, άνευ εμπορικής αξίας.

    Ισως και ληγμένα...

    Εσύ...ΤΙ πίνεις και δεν μας δίνεις?
    :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οσο για τον Μπογιόπουλο...
    το άρθρο του είναι ληγμένο (εδώ και δεκαετίες) όπως κι ο σταλινισμός του.

    Πες του να μελετήσει την Ελλη Παππά (γυναίκα του Μπελογιάννη και μεγάλη θεωρητικό)

    Δικτατορία του προλεταριάτου ή του κόμματος: Έλλη Παππά

    και να πάψει να ανήκει στο Ενδοξο Εθνος του... Τουμπεκιστάν.

    γαβ-γαβ
    Φιλάκια στο...μπόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όση υποκρισία υπάρχει στο ελληνικό κράτος που αναπτύσσει την πομακική γλώσσα ενώ θέλει να θάψει τη σλαβομακεδόνικη, άλλη τόση είναι και αυτή όσων μπερδεύουν τον αντιεθνικισμό με τον ανθελληνισμό και ενώ σωστά παλεύουν για να γίνεται σεβαστή η σλαβομακεδόνικη, λίγους νομούς πιο ανατολικά, επιχαίρουν για το θάψιμο δύο γλωσσών, των πομάκικων και των ρομανι.

    εντελώς φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή η παρατήρηση, μόνο που δεν εξισώνεται η κρατική πολιτική (και όχι απλά η κρατική υποκρισία) με τον εθνικισμό των διαφόρων εθνοτικών κατηγοριών.

      Τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά που εφαρμόζει απέναντι στις εθνοτικές κατηγορίες εντός της ελληνικής επικράτειας είναι ένα ζήτημα. Το άλλο που αποτελει δημοκρατική εκτροπή είναι ότι αυτά τα ζητήματα που αφορούν έλληνες πολίτες τα διαχειρίζεται εν λευκώ το "Υπουργείο εξωτερικών" και οι αντίστοιχες υπηρεσίες που δεν έχουν κανένα τέτοιο ρόλο σε μια ευνονούμενη δημοκρατία...

      Διαγραφή
  10. Εγώ τώρα τι να πω ρε παιδιά; Μ' έχετε μπερδέψει. Πάω να χάσω κι αυτό (το λίγο μυαλό) που μου έχει μείνει.
    Πριν απ' όλα θεωρώ τον εαυτό μου ναι, ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟ, βασικά Αντιμπεριαλιστή, σε μια εξαρτημμένη από τον Ιμπεριαλισμό πατρίδα, όσα σπυράκια και να βγάζουν κάποιοι.Όμως Όύτε για την προσάρτηση της Κριμαίας χάρηκα, ούτε για τις παρεμβάσεις στην Ανατ. Ουκρανία. Είναι ξεκάθαρο ότι από τη μια οι Ιμπεριαλιστες της Δύσης κ' από την άλλη Ο επίσης σιχαμένος Ιμπεριαλιστής Πούτιν ξεσκίζουνε τις σάρκες τους και πρωτίστως τον Ουκρανέζικο Λαό, για το ποιός θα επικρατήσει εκεί. Τελεία και παύλα. Το να πιστεύει ένας πατιώτης Αριστερός κατί τέτοιο αποτελεί αμάρτημα; όχι για να ξέρω.
    Πρόσφατα γύρισα από ένα ταξίδι στην Κούβα. Δεν θα συζητήσουμε τώρα για τα υπέρ ή τα κατά του εκεί καθεστώτος, πιστεύω όμως ότι όλοι συμφωνούμε σ' ένα σημείο, οι Αριστεροί εννοώ μη χέσω. Δεν έχουνε λόγους εκεί ν' αναφέρονται στον Πατριωτισμό, σαν την κύρια να το πω Αντίθεση, για να θυμηθώ και λίγο τον Πρόεδρο Μάο.
    Όμως ΔΕΝ ξεχνάνε. Μέσα λοιπόν στο χώρο του Νοσοκομείου της Αβάνας έχουν ένα Μνημείο, με τις προτομές δυο λα'ι'κών αγωνιστών που πέθαναν το 1958 ένα χρόνο πριν την επικράτηση της Επανάστασης στα χέρια των βασανιστών του Δικτατορα Μπατίστα. Αυτό που είπανε πεθαίνοντας, ή τους το έβαλαν στο στόμα, λίγη σημασία έχει, και παρατίθεται στη βάση του μνημείου είναι,
    "Το να πεθάνει κανείς για την Πατρίδα, είναι εύκολο. Το δύσκολο είναι να ζει χωρίς Αυτήν".
    Ε λοιπόν ομολογώ, εγώ ο Κομμουνιστής, Αριστερός, εβαλα τα κλάμματα. Γιατί; Από συγκίνηση βέβαια. Αλλά ΚΑΙ γιατί εμείς οι Έλληνες ουσιαστικά ζούμε ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ, όσο μελοδραματικό κι αν φαίνεται αυτό. Έχει βέβαια μεγάλο βάθος αυτή η κουβέντα που δεν είναι της ώρας. Της ώρας είναι ότι θα κάνω μια διακοπή και θα επανέλθω για το δεύτερο μερος του παρόντος που θα αγγίξει, ελπίζω περισσότερο την ουσία του θέματος, αν και βέβαια δεν πρόκειται να κομίσω "γλαύκα εις τας Αθήνας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ