ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Πόσο απέχουν οι «κακίες» από τα «ψέματα» στην προπαγάνδα του μνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ;

(η φωτογραφία είναι από την «αυγή»)
Υπάρχει μια γκεμπελικού τύπου προπαγάνδα στήριξης του ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνησης συνέχισης των μνημονίων, η οποία εμφανίζεται ως παράπλευρη και συμπληρωματική δράση της επικοινωνιακής πολιτικής  που εκπορεύεται από την Κουμουνδούρου, για την οποία έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στο παρελθόν. Αυτή η πλευρά  της επικοινωνιακής πολιτικής η οποία είχε ιδιαίτερη άνθηση στην προεκλογική περίοδο τον Σεπτέμβρη, μετά την αλλαγή του χρόνου άρχισε να λαμβάνει αυξητικές τάσεις  και να εμπλουτίζεται από νέους φορείς. Τα «επίσημα» ενημερωτικά μέσα του ΣΥΡΙΖΑ  - όπως είναι εξάλλου αναμενόμενο  - ποτέ δεν έχουν ανοίξει μέτωπο καταγγελίας αυτών των φαινομένων. Απλά φροντίζουν σε περιπτώσεις που το ψέμα είναι τόσο μεγάλο που βγάζει μάτι να παρουσιάζουν μια πιο ήπια και διαφοροποιημένη εκδοχή και να μην ταυτίζονται.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως κάποια επίσημα και ανεπίσημα ενημερωτικά μέσα του ΣΥΡΙΖΑ παρουσίασαν την συνέντευξη της Ζωής Κωνσταντοπούλου στον Παπαχελά.


(κλικ στην εικόνα για να δείτε όλο το άρθρο)


(κλικ στην εικόνα για να δείτε όλο το άρθρο)

Τώρα, διαβάστε πως παρουσίασε το ίδιο θέμα η «αυγή»:

Η Ζωή νίκησε τον Κυριάκο 

Πανηγυρίζει η Ζωή Κωνσταντοπούλου γιατί νίκησε τον... Κυριάκο Μητσοτάκη (στην τηλεθέαση βέβαια). Χθες το μεσημέρι από το γραφείο της πρ. προέδρου της Βουλής εστάλη ηλεκτρονικό μήνυμα στο οποίο αναφερόταν πως "η συνέντευξη της Ζ. Κωνσταντοπούλου στην τηλεόραση του Σκάι και στην εκπομπή Ιστορίες με τους Αλ. ΠαπαχελάΠ. Τσίμα και Σ. Κοσιώνη έφτασε στο 13,9% της τηλεθέασης έναντι αυτής του Κ. Μητσοτάκη στο Mega και στονΓ. Πρετεντέρη, που δεν κατάφερε να ξεπεράσει τη... βάση, καθώς άγγιξε μόλις το 9,7%!".

Την τηλεθέαση που είχε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης την ίδια ώρα στο "Kontra" δεν θέλησε να τη δει...

Και ένας συγκριτικός πίνακας της αναγνωσιμότητας των παραπάνω γκεμπελικού τύπου προπαγαδιστικών μέσων του ΣΥΡΙΖΑ με το iskra.gr:

1 σχόλιο :

  1. Όταν σήμερα 6 μήνες μετά τις εκλογές διαβάζουν περισσότεροι το Periodista από το iskra.gr, σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με την ΛΑΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ